diumenge, 4 de setembre del 2011

Setmana 05: diumenge 4 de setembre de 2011

—Pes: 80,1 quilos.

Córrer: dia de tirada llarga. Sobre les 10:15h, 45 minuts de ritme suau amb força estones a ritme normal. He pujat per Urgell fins a la Diagonal, que he seguit fins a l'altura del Palau de Pedralbes, i he tornat pel mateix camí. M'he trobat força bé durant tota la cursa, fins i tot al principi, quan tant el carrer Urgell com la Diagonal fan una molt petita pendent de pujada (d'aquelles més punyeteres perquè no ho sembla però van cascant). A la Diagonal és quan he apujat una mica el ritme, esperonat pels putos jalons que hi ha posats cada 200 metres dient-te la distància que has recorregut. He pogut comprovar (a falta encara de GPS) que estic vora els 5:15 per quilòmetre a ritme "normal" (un altre dia miraré quin ritme tinc quan vaig "suau"). Quan he tornat a ser a la plaça Francesc Macià he parat 1 minut per a refrescar-me en una font i, de pas, recuperar una mica els pulmons que havia perdut durant els aproximadament 4 quilòmetres que he fet a la Diagonal, a ritme "normal" (és a dir, una mica més ràpid que el que acostumava a fer aquests dies). De baixada, i per tal d'arribar fins als 45 minuts, he anat fent ziga-zagues per Villarroel i Casanova. 
Exercici previ: 2x10 flexions ; 1x30 + 2(6+6) abdominals + 3 barres.
Exercici posterior: 5 barres.
Estiraments: una mica més llargs i forts que habitualment, però tanmateix repetits força vegades (ara mateix, a quarts de vuit del vespre, encara en vaig fent quan m'aixeco).

—En general, molt bones sensacions per aquesta meva primera "tirada llarga": en cap moment m'he vist ofegat pulmonarment ni se m'han carregat les cames. Això sí, ara hem trobo força més cansat que la resta de dies, tot i que no crec que demà tingui agulletes.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada