diumenge, 4 de setembre del 2011

Setmana 05 (29/08 - 04/09): resum setmanal


Mitjana de pes: 80,18 quilos.

Córrer: 125 minuts = 2 hores i 5 minuts = 20 + 30 +30 + 45.

Flexions: 60 = 20 + 20 + 20.

Abdominals: 197 = 69 + 74 + 54.

Barres: 23 = 5 + 5 + 5 + 8.


Aquesta la podem considerar la primera setmana d'entrenament com cal, ja que els dies de "sortida curta" ja són de 30 minuts (i que acostumaré a mantenir així, i d'aquí a poc alternant-los amb dies de sèries, esprints, escales i pujades a Montjuïc) i el de "llarga" en té 45 (i que cada setmana aniré apujant entre 5 i 10 minuts). I estic força content dels resultats: les 4 setmanes anteriors podien semblar molt fluixetes però m'han ajudar a preparar i enfortir pulmons i cames de tal manera que una sortida com la d'avui (de 45 minuts) no m'ha suposat cap sacrifici ni probablement (això espero) em provocarà demà ni esgotament ni agullletes.

Tanmateix, la Cursa de la Mercè és d'aquí a 14 dies, i no tinc gaire clar de poder acabar els seus 10 quilòmetres en bones condicions i a un ritme de 5 minuts per quilòmetre. En aquest sentit, m'arriba un parell de setmanes massa aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada