dimarts, 13 de setembre del 2011

Setmana 07: dimarts 13 de setembre de 2011

Pes: 78,8 quilos (!!) 

[¿He perdut 700 grams precisament després d'un dia en què no vaig sortir a córrer? Això del pes corporal no deixa de sorprendre'm!].

Córrer: 4,56 quilòmetres en 25m:12s. He repetit un circuit que ja havia fet (el de les 3 voltes a l'Escorxador), i com que l'Endomondo et permet de descarregar-te un circuit i intentar superar-ne la marca, avui m'he entretingut amb això, fet que també ha provocat que corregués a un ritme lleugerament més ràpid que el meu habitual d'aquests dies.
Detalls de la cursa a l'Endomondo: clica aquí

Exercici previ: 1x10 flexions ; 1x30 + 2(6+6) abdominals + 3 barres.
Estiraments: suaus i repetits.

—Abans de sortir a córrer, tenia encara una miqueta de mal de cap, notava les cames una mica cansades i em feia força mandra. Un cop al carrer m'he sentit molt millor, i un cop ja dutxat no em quedava cap símptoma molest. ¡No sé si córrer és una medecina o una droga!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada