dilluns, 8 d’agost del 2011

Setmana 02: dilluns 8 d'agost de 2011

Pes: 81,2 quilos. 

M'he comprat una bàscula, i en seré el seu esclau (sense obsessionar-m'hi, espero) durant els propers mesos. Avui m'he pesat abans de sopar i en sortir de la dutxa, però cada dia el pes serà el de primera hora del matí, pixat i sense roba. Aquest juny vaig arribar als 84 quilos (a la bàscula de mons pares, i vestit), rècord històric absolut, mentre que el meu pes habitual solia estar entre els 75-78 quilos, que jo recordi. Considerant que medeixo 1'79cm (o 1'80 segons alguna màquina generosa), em sembla que baixant dels 80 ja en tinc prou per a considerar-me "en la meva línia", i calculo que serà un procés natural i automàtic si segueixo entrenant amb regularitat i començo a controlar una miiiica el que menjo. Més endavant, quan l'entrenament de la marató ja estigui en una fase més dura, els controls hauran de ser una mica estrictes, i hauré de començar a mirar si ingereixo prou hidrats de carboni en relació a l'energia que cremi i d'altres proporcions nutritivo-energètiques.

—Sobre les 20:45 he sortit a córrer suaument durant 20 minuts, en pla fins a l'Escorxador i tornar. Ho he fet tot d'una tirada (excepte un moment a beure aigua en una font), a diferència d'altres dies que ho he anat alternant amb estones de caminar ràpid.
—Escalfament abans de sortir: suau i ràpid.
—Flexions: 2x10.
—Abdominals: laterals 2x20 + 2x20 + 2x15
—Estiraments després: suaus i no més de 5 minuts. [Nota: he d'acostumar-me a dedicar-hi més temps].

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada