dijous, 11 d’agost del 2011

Setmana 02: dijous 11 d'agost de 2011

Pes: 81,0.

[Pensava que en guanyaria més, ja que ahir em vaig prendre un senyor entrepà de truita per esmorzar i, a mitja tarda, vam compartir una bossa de patates i ganxitos amb el Guillermo].

Natació: uns 400 metres a la Barceloneta (o, més exactament, anar i tornar de la boia groga que separa l'espai de bany, que a ull nu calculo que estaria a uns 200m). Ritme molt tranquil, he parat un parell de vegades anant-hi, i 3 vegades tornant-ne. Els pulmons han resisitit prou honrosament, però la natació mai no se m'ha donat gaire bé, ja que tinc un ritme una mica peculiar de respiració (sincopat, gairebé jazzístic) i això de mantenir-la totalment ordenada amb el ritme de braçada em resulta especialment enutjós, i cada 20 o 30 moviments tinc més aigua a la boca que la peixera de l'Aquàrium.

Córrer: 25 minuts a ritme lent, per l'Escorxador, d'una tirada.
Escalfament previ: 5 minuts molt suau.
Exercici previ: flexions (2x10) i abdominals [2x20 + 2(6+3+3+6)]
Exercici posterior: 7 barres.
Estiraments posteriors: 5 minuts, moderats. Repetits havent sopat i abans d'anar al llit.

Notes: la idea és apujar de 20 a 25 minuts l'estona de córrer de 2 dels 4 dies de la setmana. Els altres dos es mantindran durant força setmanes en 20 min (seran els dies de "manteniment"), però els 2 que he apujat avui els aniré augmentant 5 minuts més cada setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada