diumenge, 14 d’agost del 2011

Setmana 02 (08/08 - 14/08): RESUM

Total minuts corrents: 100 minuts (20+20+25+15+20).
Total bicicleta: 1 pujada al castell de Montjuïc
Total natació: 300-400 metres.

Mitjana de pes: 81,07 quilos.

Total flexions: 80
Total abdominals: 380
Total barres: 27

 * * *

Aquesta segona setmana també m'ha resultat molt còmode, i el cos em demana d'endurir l'entrenament una miqueta més. Però m'he de controlar, i és millor mantenir encara una setmana més aquest ritme de sortir 4-5 dies durant només 20 minuts que no apujar-lo (total, 5 minuts més un parell de dies!) per tal de no provocar-me sobrecàrregues. Segurament no arribaré ben preparat a la Cursa de la Mercè del proper 18 de setembre, però he de tenir clar que m'estic preparant per a córrer 42 quilòmetres el proper mes de març, no per a 10km d'aquí a un mes. He d'anar acumulant rodatge i que el cos se m'hi vagi acostumant a poc a poc.

A poc a poc també hauria d'anar canviant els meus hàbits alimentaris. No pretenc fer un canvi radical, perquè no vull que tot plegat em suposi un sacrifici a l'hora de menjar, que és un dels plaers que tenim a la vida, però sí que hauria de procurar no fotre'm més d'un Sant Tiberi a la setmana, i en aquesta ja me n'he fotut uns quants. Els petits canvis són poderosos, i de moment ja he canviat la llet sencera per la semi-desnatada, i fa dies que uns cereals de flocs de blat van substituir les galetes a l'hora d'acompanyar la lleteta dels matins. Reduiré (que no eliminaré) els fregits, reforçaré la pasta i el pollastre i introduiré més peix i verdura (ecs!) als meus àpats. I provaré de no atacar el fuet que penja darrere de la porta cada cop que entro a la cuina...  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada