diumenge, 28 d’agost del 2011

Setmana 04: diumenge 28 d'agost de 2011

Pes: 80,3

Córrer: 30 minuts suaus, d'una tirada. Surto a les 23:15h, després d'una tarda pesada que m'ha tingut ocupat en obligacions diverses. Cap al vespre havia decidit ajornar-ho fins l'endemà, perquè he tingut mal de cap i encara em trobava cansat de la bici d'ahir (i del fet d'haver-me anat a dormir tard jugant a la consola), però a les 23h se m'ha girat el cap i he pensat d'aprofitar el fet de sortir a córrer per a sortir de casa, respirar aire fresc i oxigenar el cap. M'hi he trobat molt bé i no m'ha resultat gens pesat els 5 minuts de més que tocava afegir-hi a la "tirada llarga setmanal" d'avui. Això sí, he reforçat la sensació de sortir "a passejar" canviant el recorregut: Gran Via fins a Plaça Catalunya, Pau Claris, Diputació, Rambla de Catalunya fins a Rosselló i anar baixant cap a casa fent esses fins a València / Urgell).
Exercici previ: 2x10 flexions ; 2x20 + 2(10+6) abdominals.
Exercici posterior: 5 barres.
Estiraments: variats, una mica més llargs (15 segons) que habitualment, i repetits un parell o tres de vegades abans d'anar al llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada